ANUNT IMPORTANT

        În conformitate cu H.G. nr. 1.130/22.10.2021 pentru modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la H.G. nr. 1.090/2021  privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 – Anexa 1, art. 12 alin (4) și (8)

ACCESUL ÎN PRIMĂRIE,

cu excepția angajaților proprii

ESTE PERMIS doar persoanelor care:

  1. fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 şi pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
  2. prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore,
  3. prezintă rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecţia cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
  4. se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi şi a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2

EXCEPȚII: se permite accesul pentru servicii publice oferite în situații urgente – de exemplu: eliberare certificat de deces, certificat de naștere și alte asemenea.

Share This:

Bookmark the permalink.